torsdag 7. mai 2015

På tide å våkne opp att

 
fra Vinterdvalen  ;)
 
for no vil vi ut på tur igjen -- og eg kjenner litt på den følelsen ... UT PÅ TUR  ..
 
For vi valgte i høst å parkere bilen for vinteren, ikkje så langt unna - i ein varm garasje .
Og kansje like greit når bilen ikkje vart brukt lell.
 
Men no er vi Bobil bønder klar for tur -- eller
 
 
 
vi har vår onna, litt  fjøs og buss. Og litt anna jobb også som må passes inn, med det klarer vi ;)
 
og Turen gjekk til flotte Verdal  -
 der det var korfirmasjon - kaker og mat og vi kommer ;)
 
og ekstra kjekt denne gangen var jo at vi hadde med oss alt vi trengte inn i bilen -- og slipper å legge oss inn på andre ;)
 
og selv om det ikkje vart direkte ein Bobil tur  -- så var vi jo på tur lell ..
 
laga litt mat i bilen. Vi sov også der - dusja også ;)
 
 
 
 
 
 
og jammen meg måtte også eg kjøre litt bil, men det gjekk vel greit det og ;)
 
Ikkje så fort som buss sjåføren -- ikkje så trygg når eg møter dei store bilene på smale veger. Men eg klarte det - juhuu.
 
og Du -- finner oss på Instagram -- # Bobilbonden
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar